En regnig dag

Hej det var inte igår jag skrev.

Det har varit regn i flera dagar nu och ganska kallt ute inget skönt väder precis men det är bara att gilla läget .
Man får inte mycket gjort om dagarna men jag har en infektion i kroppen nu så man orkar inte mycket men jag var iväg till stallet och red pia i går kväll det var skönt och träna lite inför dressyren på onsdag. Men pia var inte så pigg hon var ganska uppäten av mygg och broms hon blir lite sänkt av det en slags allergi skulle jag tro men jobba kunde hon iallafall
men man får ta det lite lugnt så går det ganska bra.

Sov ganska länge idag man blir trött av penecilinet men det gör inget när det regnar ute . sen körde jag kenth till arlanda för att han skulle jobba han kommer hem på torsdag morgon sen bar det hem igen inte kul för hemma så hade man inget att göra förutom att laga mat tråkigt värre jag vill ha lite liv omkring mej men det går ju inte just nu.
Jag längtar till i höst när jag kan börja att jobba igen och få ett liv igen känna mej behövd och kunna prata om jobbet istället för dammråttorna som finns hemma man är ganska tåkig skulle jag tro har tappat sugen på livet just nu
men man får väl hoppas på att det blir bättre.
Nej nu ska jag sluta men jag återkommer igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0