lördagskväll

Då var det kväll igen. idag har jag varit ute i skogen och knallat det var skönt förutom alla mygg dom var irriterande sen kom det lite regn. Vi hamnade i ett sumpområde inte kul det var så mycket vatten i skogen men vi kämpade oss igenom det med. Vi åkte lite längre upp och där hittade vi  lite kantareller men dom var inte så stora än men om någon vecka så kan man nog hitta mer hoppas jag.
Det är så skönt med skogen att kunna gå ut när man vill det är rogivande med naturen man kan släppa alla tankar bara tömma sig inga problem finns där heller. Undrar hur världen skulle se ut med bara bettong ingen träd blommor,fåglar, jag skulle inte vilja leva så hoppas att det inte försvinner att våra barn och barnbarn får uppleva den underbara natur som vi har idag.
Nu är det sent och jag ska sova lite men vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0