Lördagmorgon

I går var det en sjusovardag minnsan det regnade hela dagen jag var trött och sov minst halva dagen. Var inte på så bra humör heller.

Lördagmorgon vaknade första gången kl01:10 var då upp och tog värk medicin somnade om ganska snabbt. Sen vaknade jag kl 05:20 gick upp och rökte tog sen morgon medicin ,gick och lade mej igen men somnade inte om så det var bara att kliva upp.
Jaha nu är kl 06:00 värmde på en kopp kaffe och ute så regnar det och är bara 10 grader suck när kommer värmen tro
Kenth kom upp nu han Micke och Adde ska åka till vansbro och flytta åt Lisso för hundraelfte gången. Denna kvinna har svårt att rota sig någonstans.hon är alltid på väg till nya äventyr.

Jag undrar vad man ska hitta på idag då, städa eller trimma hundar kanske rida Pia vi får se, nu ska jag dricka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0