Nu är segern min

Idag fick jag samtalet som jag har väntat på, min advokat ringde och talade om att försäkringsbolaget hade gått med på våra krav. Så efter 22 års kämpande och tvistande så har jag äntligen vunnit.
Jag är så glad att det är över .Nu kan jag änligen andas ut och släppa den inre stressen som man levt med under alla år
Och jag kan nu fokusera mer på mej och min familj. Jag är glad att dom stått ut med mej utan dom så hade jag inte klarat av att kämpa vidare.Men nu är det över...............

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag e glad att du e glad nu mamma och det e klart att vi står ut med dig du e en jätte bra mamma och en jätte bra flickvän till pappa:D<33 puss

2009-05-27 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0