en ny start

Att man kunde få tillbaka orken efter ett liv med smärta trodde jag inte, men jag har fått en enorm energi som jag inte känt på minst 15år. Det har nu gått 7 månader efter min ryggoperation och jag är så pass smärtfri att jag kan röra mej nästan obehindrat,som har varit omöjligt tidigare och slippa dom starka smärtmedicinerna är helt underbart. jag trodde inte jag skulle få uppleva den här dagen.jag har forfarande ont men den värken kan jag leva med och jag vet att när jag byggt upp ryggmusklerna så blir det bättre.
Idag har jag så mycket energi att jag inte vet vad jag ska göra av den, just nu far jag omkring som en durasellkanin
och gör allt som att städa vara ute i trädgården knalla i skogen och plockar svamp rider min häst flera dagar i veckan det är helt underbart.
Och jag ska börja jobba igen nu i september det ska bli skönt att få ett socialt liv igen för det har man tappat genom åren.
Men nu börjar mitt nya liv.


Kommentarer
Postat av: nattis

det låter skit bra mammsen:P

2009-08-12 @ 12:39:51
Postat av: Anonym

Hej! Kolla in min bloppis http://buyitnow.blogg.se där jag säljer snygga kläder till billigt pris.



Ha en bra dag!

2009-08-12 @ 13:29:51
URL: http://buyitnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0