Ännu en dag tillända

Denna dag började inte som jag ville jag sov förlänge hade svårt att komma igång kroppen bara värker och medicinerna hjälper inte men det är som vanligt.
Marika ringde men hann inte på telefonen,fast jag ringde upp vi talades vid ganska länge som vanligt, hon hade varit hos läkarn för sin allergi men dom kunde inte ta prover nu hon måste vänta till i höst.
Hon skulle även jobba jour idag.Efter vi slutat prata så åkte jag till stallet hovslagarn kommer idag skönt för pias hovar är väldigt långa hon bara snubblar.
Hovslagarn tyckte att pias hovar hade växt på sej bra han var nöjd.

När jag komm hem gick jag och vilade hadde ont i huvudet åska på g tror jag men det kom bara lite regn jag som skulle klippa gräset suck aldrig blir det som jag vill . Så då fick jag städa lite istället men det behövdes det med under tide jag städade så ringde min lillasyster och undrade om vi skulle komma på Dannielles konfirmation på söndag så hon vet.
Hon berättede att våran lillebror skulle komma upp från Mellerud ska bli kul att träffa honom det var så länge sen.
Men jag måste träffa min så kallade mamma och det vill jag inte men jag ska försöka att vara trevlig mot henne om jag nu måste prata med henne.
sen var det bara att sätta fart med städningen igen vill ju få kväller jag också men så ringde telefonen igen konstigt, nu var det Kenth som ringde från jobbet han hade lite tid just då men annars hadde han fullt upp som tur går han snart av är bara två nätter kvar, ska bli skönt att få hem honom.
Nej nu är klockan mycket måste nog försöka att  sova lite måste upp kl04:30 och väcka mick och adde som vanligt men vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0