åskan har hälsat på

Idag har det varit skit väder regn och åska nästan hela dagen men det är lite mysigt med åska jag trivs med att sitta på altanen när det brakar loss men min hundar är mindre roade av det inte lika roligt men det brukar lätta för dom när jag är lugn.Nog pratat om det.

Idag var det dags med dressyr igen lika roligt varje gång ,man är lite spänd på vad Ann hittar på för något och idag gick det kanon bra för oss vi körde lite öppna och sluta det med sluta har vi lite problem med men det gick ganska bra sen körde vi med kort trav som är ganska jobbigt för pia samtidigt så ska hon vara i form det var inga problem det heller och vi fick jätte mycket beröm av Ann. Man blir så glad när det går bra och vi har kämpat väldigt länge för att komma dit vi är idag.Ann säger att det är så kul att se pias utveckling med tanke på hur hon var i början då kunde man lika gärna åka av  när man skulle göra något nytt moment men det var länge sen.

Nej nu ska jag nog ta mej an mina hundar lite en kvälls promenad tror jag sen kan man sova gott jag behöver sträcka ut ryggen lite efter kvällens jobb men vi hörs en annan dag ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Ika

Om hundarna blir oroliga skulle du se mig... var nära på att fly ifrån Sandra när vi var ute och gick i dag.. Kommer jag någonsin sluta vara rädd för åskan?

2009-07-08 @ 23:43:04
URL: http://ikasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0