Lördagskväll

Då var det kväll igen och inte har man fått något gjort heller. Det har nu regnat konstant sen i går morse tråkväder med andra ord.Kenth och micke skulle ju flytta åt svägerskan idag men hon dök inte upp på stationen i morse hon försov sig och hade tappat mobilen i taxin inatt klantskalle  så dom fick åka hem  igen dom var inte glada själv har jag häckat framför teven man orkar inte att göra så mycket när det är sånt här väder.

Ringde till Anneli och hörde hur det var med Pia undrade om vi skulle ta in dom ikväll efter som att det regnar hela tiden men dom hade varit inne i natt och sovit sköntmen jag sa att om dom ville så kunde dom ta in dom inatt också.
Man kan inte jobba med hästarna dom är ju dyngsura det är tråkigt tycker jag.

Kenth och jag åkte till Björklinge och handlade lite. Vi tog en extra sväng och kollade läget men inget nytt hade hänt på byn. Vi lagade mat sen blir det fika.

Danielle kom förbi och sa hejdå hon ska till sin pappa i 4veckor i mellerud hon åker buss ner tar ju ganska lång tid 5 el 6 timmar på buss inte kul precis.
Nej nu ska jag sluta och fika lite sen blir det sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0