sömnlöst

Klockan är nu 05:30 och jag håller på att väcka min son som ska upp och jobba inte det lättaste ska jag säga.
Det är otroligt vad svår väckt han är.
Men det var inte det jag skulle skriva om,  jag har inte fått sova något inatt igen det är en bristvara för mej och det spelar ingen roll att jag äter smärtmedicin och har även sömntabletter vissa nätter så vankar jag fram och tillbaka det är så tröstlöst..Och inatt har det varit extra jobbigt då kenth håller på att bli sjuk så han har snurrat och låtit hela natten det gör inte saken bättre.
Och när man inte kan sova så ligger man och funderar på allt möjligt som tex.ekonomin barnen, djuren, och även jobbet men kommer man fram till något vettigt nej skulle inte tro det.
Jag må vara ett hopplöst fall men någon gång så kanske det blir bättre inte vet jag.

Jaha det var de har lyckats att få upp micke iallafall ska ta upp hundarna och ge dom mat sen ska jag nog försöka få lite sömn  tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0