Utkast: Hej och ...

Hej och välkommen till min nya blogg
Mitt namn är Tina jag har 3 barn och en sambo sen 24 år tillbaka
har 1 häst 2 hundar 1 katt och 1 kanin.
det var min familj det.
ni får ursäkta mej lite har ingen erfarenhet av att blogga men det ska nog gå bra tror jag.
Lite om mej själv. jag är 44år och jag har levt med värk i 22 år sen en trafikolycka men trots det är jag ganska glad och framåt tror jag.
Jag har lärt mej att ta dagen som den kommer men det tog lite tid att lära sig att kroppen inte ville fast huvudet ville.
Men jag har haft tur som har en helt underbar sambo som ställt upp i alla väder utan honom hade jag inte klarat mej lika bra sen har jag ju 3 underbara barn. Dom har inte haft det lätt med en mamma med värk och hela tiden fått höra
orkar inte nej mamma är dålig idag eller senare kanske vi får se om mamma orkar senare. Men trots allt har dom klarat sig bra. Men det ska jag berätta om e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0