En jobbig dag

Ja denna dag började inte så bra, först så fick man skrapa bilrutan från is kallt var det.Sen på väg till jobbet så körde jag på ett rådjur inte kul och ingen stannade och hjälpte till fan vad arg jag blev tack alla medtrafikanter suck så det var bara att gå ut och dra undan rådjuret som tur var det dött annars hade jag nog fått panik,kollade bilen och såg att lyset var trasigt ringde till kenth visste inte var jag skulle ringa och anmäla olyckan.Efter att ha pratat med polisen så kunde jag åka vidare till jobbet skakig och lessen.Jag har aldrig kört på ett djur förut under alla mina år som jag haft körkort.

På jobbet blev det inte roligt då en av våra brukare hade avlidit så denna dag skulle man inte klivit ur sängen tror jag men dagen gick vidare trots allt.

vi hörs en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0