En mysig helg

Ja då var helgen över och fort gick det, men inte så konstigt det brukar vara så när man har trevligt och det har jag haft.
Marika har varit upp och hälsat på i helgen hon kom i torsdag mitt på dan hämtade henne från tåget efter jobbet åkte hem och lagade mat sen så slappade vi resten av kvällen la oss tidigt måste ju upp 04:30 och väcka michael och becka. jag la mej en stund till gick sen upp tog en lugn morron sen åkte vi till stan och strosa i affärer. åt på max sen till maxi och handlade mat sen hemgång.
Marika fixade maten medans jag åkte till stallet och fixade pia sen hem och åt mat. Micke och becka åkte till stan en stund och nattis gick ut och Marika och jag slappade resten av kvällen skönt.
Gick upp hyfsat tidigt tog en lugn morron innan vi åkte till stallet och jobbade pia Marika tog kort på nattis när hon red pia sen red jag ett kort dressyrpass på det. sen bar det hem och Marika och jag åkte till våla och köpte pizza gott värre.

Marika och Nathalie färgade sen sin hår och blev fina som bara denn men jag har ju vackra barn det vet ju alla
själv satt jag vid datorn och la in musik på mp3. det blev en sen kväll men trevlig.

Vaknade före klockan utav fågeln som for omkring i buren som en tok morgonpigg suck!!!!!!! men man får nog vänja sig med det.
dagen har varit lugn vi har spelat kort halva dagen nattis vann två gånger sista gången fick vi avbryta då kenth och marika måste åka. men som sagt har det varit en skön helg tillsammans med familjen synd att det blir så sällan men så är det. Känns lite vemodigt bara att vara ifrån dom man älskar men vi ses snart igen.


Kommentarer
Postat av: Becka

haha de där du skrev om att man måste gå och lägga sig tidigt för att jag och micke skulle gå upp lät som en plåga xD

2009-09-28 @ 19:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0